Yazışmalar

“Bir terbiyesizlik örneği” başlığıyla size ilettiğim e-postanın sahibi bir kez daha yazdi. Şöyle diyor:

“size bir ipucu vereyim, benim ortalamam (…) neden beni bıraktınııııııııııııız

sizin gibi iyi bir hocaya yakışmadı.

hiç yakışmadı.

üzüldüm.

kahroldum.”

 

Buna karşılık şu cevabı gönderdim:

“Ortalamasi (…) olan kimseyi sınıfta bırakmadim, bırakmam da. Bu okulun not sistemi benim alıştığım standartlara uymadığı için notları da kesinleştirmedim. Dikkat ettiyseniz notlarınızı üniversitenin sisteminde henüz açıiklamadım. Önümüzdeki hafta Öğrenci İşleri ile görüşüp notları o zaman kesinleştireceğim.

Ama sizin yaptığınız terbiyesizlik sınıfta bırakılmayı hakettiriyor doğrusu.”

 

Bu cevabım alıcısına ulaşmadı çünkü e-postayı gönderen “meçhul” kişi hesabını kapatmış…

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

Yorumlar

  • kafam ikibinon  On Temmuz 17, 2011 at 11:30 pm

    nabeeeeeer?

Bir Cevap Yazın

